TEUPEN GT 25 R 25 metrów - podstawowe informacje
Wysokość robocza: 25 m
Wysięg boczny: 12,2 m
Udźwig: 200 kg
Podwozie: Przyczepa
Wysokość przejazdowa: 2,05 m
Długość przejazdowa: 8,35 m
Szerokość przejazdowa: 1,78 m
Ciężar: 2,70 t
Wymiary kosza: 1,2 m x 0,8 m x 1,1 m
Rotacja podnośnika: 450°
Obrotowy kosz: tak
Rotacja kosza: 2 x 90°
Rotacja ramienia kosza: brak
Sterowanie: z kosza/ z dołu
Sterowanie radiowe: nie
Maks. szerokość podpór: 5,22 m
Podpory po jednej stronie: 4,15 m
Podpory w obrysie: 3,09 m
Gniazdno 230 V w koszu: tak
Silnik: elektryczny / olej napędowy
Zasialanie: elektryczne / spalinowe
* Podane wymiary podnośników mają charakter orientacyjny i przedstawiają maksymalny zasięg podnośnika w optymalnych warunkach pracy. Rzeczywisty roboczy zasięg podnośnika jest uzależniony od konkretnego sposobu wykorzystania i warunków eksploatacji. Prawo do pomyłek i zmian parametrów podnośników zastrzeżone.
Podnośnik koszowy na przyczepie (podnośnik spider, podnośnik pająk) sprawdza się wszędzie tam gdzie podnośnik na samochodzie nie wjedzie. Podnośnikiem koszowym na przyczepie (podnośnik pająk, spider) możemy wjechać w wąskie bramy kamienic, do centrów handlowych, do kościołów, na hale czyli wszędzie tam gdzie wysokość przejazdowawynosi minimum 2,05 metra a szerokość przejazdowa minimum 1,78 metra.
Podnośnik koszowy na przyczepie, który posiadamy wyposażony jest w silnik elektryczny jak i w silnik spalinowy. Zasilenie elektryczne sprawdza się szczególnie wewnątrz pomieszczeń (centra handlowe, kościoły) w magazynach, halach gdzie nie wolno używać silników benzynowych czy diesla wytwarzające tłuste i szkodliwe spaliny. Podnośnik koszowy na przyczepie (pająk, spider) wyposażony jest w haki zaczepowe umożliwiające przetransportowanie podnośnika koszowego na przyczepie dźwigiem. Kolejną zaletą podnośnika koszowego na przyczepie Teupen GT 25 R jest jego niska waga to jest 2,70 tony a za to duża wysokość robocza aż do 25 metrów. Następną zaletą jaką ma podnośnik koszowy na przyczepie (podnośnik pająk, spider) jest silnik elektryczny (lub jeżeli jest taka potrzeba również silnik spalinowy, gdy nie ma możliwości podłączenia do zasilania elektrycznego).